Panduan Belajar Main Saham

Cara Melabur Saham Dengan Betul


Cara Melabur Saham Dengan Betul. Ada duit, semua orang boleh jual beli saham. Aku pun boleh, cuma bezanya tahu ke tidak cara hendak melabur saham dengan betul dan menguntungkan. Silap langkah pasti rugi..

Jangan berhutang sudah..

Dan..

Dengan pasaran saham yang tidak stabil sekarang ini, ia mungkin disebabkan kejatuhan mata wang yang sekarang ini dialami oleh negara.Dengan pasaran saham yang tidak menentu, memberi kelebihan pada seseorang yang tahu jual beli saham dengan betul..

Cara Melabur Saham Dengan Betul

Cara Melabur Saham Dengan Betul 

Cara melabur saham dengan betul ni, ibaratkan mereka mempunyai ilmu dan pengalaman yang luas dalam pasaran saham. Mereka dapat mengenalpasti saham-saham yang berpotensi mendapat keuntungan. Contohnya seperti penulis "Panduan Sisitem Saham"..

Hebat cara beliau jual beli saham..

Seperti keuntungan jual beli saham yang ditulis dalam panduan tersebut. Pada 23 Nov 2009, saya telah membeli saham ADVENTA sebanyak 16,400 unit dengan kos belian keseluruhan bernilai RM39,412.38..

Hanya 2 bulan selepas itu, sistem analisa saya menunjukkan petanda bahawa saya perlu menjual saham saya. Tanpa melengahkan masa, maka saya menjual keseluruhan saham ADVENTA yang saya miliki dan telah berjaya memperolehi keuntungan bersih sebanyak RM18,205.88 . Ianya 46.19% keuntungan.. dalam masa 2 bulan..

Kos Beli Saham 

Mesti ada yang beranggapan untuk membeli saham pasti memerlukan kos yang tinggi, boleh katakan anda silap sama sekali. Ia tidak memerlukan modal yang tinggi, Ada saham-saham tertentu boleh dibeli dengan RM10.00 saja..

Anda sudah ada akaun CDS.. 

Boleh daftar melalui bank-bank yang terlibat seperti Maybank, CIMB dan RHB. Cari bank yang berdekatan dengan anda..


Teknik Rahsia Jual Beli Saham

Khairul Arifin, pemilik panduan saham telah mendedahkan sedikit teknik rahsia beliau. Teknik "swing trading", Di mana, beliau akan menyimpan sesuatu saham yang dibeli untuk jangkamasa 2-6 bulan..

Tidak simpan lama-lama..

Jika anda ingin mengetahui keseluruhan teknik yang digunakan oleh beliau sampai untung berganda-ganda. Baik dapatkan terus panduan tersebut. Boleh klik pautan yang diberikan..


0 Komentar untuk "Cara Melabur Saham Dengan Betul"

Back To Top