Panduan Belajar Main Saham

Review Ebook Panduan Main Saham


Review Ebook Panduan Main Saham. Jika anda menjumpai halaman ini, sudah pasti anda sedang mencari maklumat tentang saham. Tahniah kerana anda menjumpai blog ini kerana di blog ini kami cuba berkongsi info dalam perlaburan saham, lebih-lebih lagi Saham Malaysia. Jadi, untuk anda yang ingin membelajari jual beli saham, kami syorkan anda membaca Panduan Sistem Saham ini..

Review Ebook Panduan Main Saham

Review Ebook Panduan Main Saham


Ebook ini ditilis dengan berkesannya oleh Tuan Khairul hasil pengalamannya bertahun-tahun dalam bidang ini dan melalui kajian memperaktikkan formula-formula baru yang beliau cipta. Hasilnya banyak unit saham yang dibeli mengalami keuntungan berganda..

Beliau mula melabur saham pada tahun 2003..

Dalam perlaburan saham, mendapat keuntungan atau mengalami kerugian memang adab jika anda menceburinya. Lebih-lebih lagi kalau anda masa baru mengenali dan tiada pengalaman main saham. Orang kata, banyak kena belajar Teknik Main Saham dengan betul..


Bukti Keuntungan Panduan Sistem Saham


Dalam rujukan ini, dengan banyak ekperiman yang dilakukan, Beliau telah berjaya menjumpai satu kaedah yang membolehkannya mengetahui dengan terperinci tentang setiap kenaikan dan kejatuhan saham yang berlaku di pasaran saham Malaysia..

Jadi, banyak saham yang dibeli mendapat keuntungan berganda. Contohnya..


Review Ebook Panduan Main Saham

Review Ebook Panduan Main Saham


Anda boleh mengetahui keadah yang digunakan melalui Panduan Saham ini..


Apakah Teknik Jual Beli Saham Digunakan ?


Teknik ini didedahkan beliau dalam panduan tersebut, ramai yang telah membaca panduan tersebut dan praktikkan. Hasilnya mendapat keuntungan dengan kerja keras anda itu. In Sha Allah anda pun macam itu juga jika betul-betul serius mahu menceburi bidang ini..

Sedikit info teknik yang digunakan..


Antara strategi yang beliau gunakan, strategi "swing trading". Dimana, ia akan menyimpan sesuatu saham yang dibeli untuk jangkamasa 2-6 bulan. Tiada strategi T3 ataupun Intraday.. itu adalah hakikat yang perlu anda ketahui jika anda ingin menjana keuntungan yang besar di dalam pasaran saham. Strategi T3 ataupun Intraday, adalah kurang sesuai untuk pasaran saham di Malaysia. Kebanyakkan pelabur yang melakukan strategi T3 hanya mengikut bulat-bulat panduan yang diajarkan di dalam buku-buku tulisan "mat-mat saleh" di luar sana.. akibatnya..mereka akan untung sekali dan rugi 8 kali!..

 Sedikit info ebook saham yang dapat dikongsikan untuk anda yang ingin mengetahu selok belok dunia saham dan tak ingin selalu mengalami kerugian. Anda seharusnya dapatkan rujukan tersebut. Jika berminat, boleh ke link Panduan Sistem Saham ini..

Terima kasih membaca blogpost Review Ebook Panduan Main Saham..

0 Komentar untuk "Review Ebook Panduan Main Saham"

Back To Top