Panduan Belajar Main Saham

Teknik Main Saham


Teknik Main Saham. Bila jual beli saham, asyik rugi saja. Tak kira orang lama atau orang baru dalam perlaburan saham. Di manakah silapnya, sampaikan ada yang putus asa untuk bermain saham. Walaupun begitu, jatuh bangun dalam pasaran saham ini sudah lumrah. Jadi ambil masa untuk mengkaji teknik yang anda gunakan seperti apa yang diperkatakan oleh orang lama dalam Panduan Sistem saham ini..

Teknik Main Saham

Teknik Main Saham


Jika anda hendak belajar teknik main saham dengan betul, anda boleh belajar dan praktikkan teknik yang diajar oleh Tuan Khairul dalam panduan main saham itu. Teknik ini sesuai digunakan dalam pasaran saham di Malaysia. Apa-apa pun jika anda seorang Islam, cari saham yang patuh syariah..huhu..

Sedikit perkongsian teknik jual beli saham dari Tuan Khairul..


Antara strategi yang beliau gunakan, strategi "swing trading". Dimana, ia akan menyimpan sesuatu saham yang dibeli untuk jangkamasa 2-6 bulan. Tiada strategi T3 ataupun Intraday.. itu adalah hakikat yang perlu anda ketahui jika anda ingin menjana keuntungan yang besar di dalam pasaran saham. Strategi T3 ataupun Intraday, adalah kurang sesuai untuk pasaran saham di Malaysia. Kebanyakkan pelabur yang melakukan strategi T3 hanya mengikut bulat-bulat panduan yang diajarkan di dalam buku-buku tulisan "mat-mat saleh" di luar sana.. akibatnya..mereka akan untung sekali dan rugi 8 kali!..

Teknik ini didedahkan dalam Panduan Main Saham..


Untungnya Teknik Saham "Swing Trading"


Dengan menggunakan teknik tersebut, banyak keuntungan yang beliau perolehi dalam jual beli saham. Anda boleh tengok sendiri dalam penyata beliau saham dan penyata jualan saham. Contoh saham ADVENTA pada tahun 23 Nov 2009 - 21 Jan 2010..

Saham ADVENTA dibeli sebanyak 16,400 unit dengan kos belian keseluruhan bernilai RM39,412.38..

Teknik Main Saham
Penyata Belian Saham

Dalam 2 bulan, sistem analisanya menunjukkan petanda bahawa ia perlu menjual saham. Tanpa melengahkan masa, beliau menjual keseluruhan saham ADVENTA yang di miliki dan telah berjaya memperolehi keuntungan bersih sebanyak RM18,205.88 . Ianya 46.19% keuntungan..

Teknik Main Saham
Penyata Jualan Saham


Nampak, kan. keuntungan yang diperolehi dengan menggunakan teknik tersebut. Lagi besar modal, lagi besar untung. Kalau modal kecil, untung juga, kan..

Jadi..

Jika anda ingin memperlajari teknik tersebut, boleh ke link Panduan Sistem Saham ini..

Terima kasih membaca blogpost Teknik Main Saham..


0 Komentar untuk "Teknik Main Saham"

Back To Top