Panduan Belajar Main Saham

Rahsia Pelaburan Saham

Rahsia Pelaburan Saham. Untuk mendapatkan keuntungan lumayan dalam perlaburan saham pastinya ada rahsia tersembunyi yang memerlukan setiap pelabur menguasainya. Usaha keras anda menguasai rahsia tersebut pastinya memuaskan bila setiap unit saham yang anda labur memberikan keuntungan berganda. Apakah rahsia yang digunakan, mungkin Rahsia Sistem Saham ini dapat memberikan jawapan yang jitu..

Rahsia Pelaburan Saham

Rahsia Pelaburan Saham


Okey, admin nak mendedahkan satu rahsia yang akan membuatkan anda memperolehi keuntungan dalam pasaran saham. Rahsia tersebut telah didedahkan oleh Tuan Khairul. Pengalaman beliau dalam dunia saham memang lama, sebelum berjaya dalam bidang ini. Banyak pengalaman pahit yang ditempuhi, mengalami kerugian atau ditipu ibaratkan kenangan pahit dalam hidupnya..

Dan..

Beliau telah mendokumentasikan"Rahsia Analisa Saham" yang lebih advance untuk mereka yang berminat memperlajari sistem yang digunakan. In Sha Allah dengan usaha anda dengan konsisten, ditambah lagi dengan bantuan dari rahsia tersebut. anda akan berhasil memperolehi keuntungan pertama dan keuntungan yang seterusnya..



Teknik Jual Beli Saham Yang Digunakan


Tapi buang masa lagi, admin ceritakan sedikit kaedah yang beliau gunakan untuk menganalisa unit saham mana yang ada potensi keuntungan. lebih-lebih lagi panduan tersebut dalam bahasa Malaysia, mudah untuk anda memahaminya. teknik yang digunakan..


Antara strategi yang beliau gunakan, strategi "swing trading". Dimana, ia akan menyimpan sesuatu saham yang dibeli untuk jangkamasa 2-6 bulan. Tiada strategi T3 ataupun Intraday.. itu adalah hakikat yang perlu anda ketahui jika anda ingin menjana keuntungan yang besar di dalam pasaran saham. Strategi T3 ataupun Intraday, adalah kurang sesuai untuk pasaran saham di Malaysia. Kebanyakkan pelabur yang melakukan strategi T3 hanya mengikut bulat-bulat panduan yang diajarkan di dalam buku-buku tulisan "mat-mat saleh" di luar sana.. akibatnya..mereka akan untung sekali dan rugi 8 kali!..

Rahsia Pelaburan Saham


Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, anda boleh ke halaman Panduan Analisa Sistem ini. In Sha Allah dengan panduan tersebut, anda akan berjaya. Perlu di ingat, panduan tersebut sebagai alat bantuan untuk anda berjaya. Usaha anda menentukan kejayaan anda..

0 Komentar untuk "Rahsia Pelaburan Saham"

Back To Top