Panduan Belajar Main Saham

Testimoni Menarik Panduan Sistem Saham


Testimoni Menarik Panduan Sistem Saham. Anda tercari-cari panduan untuk belajar saham untuk kesenangan anda dikemudian hari. Kalau ya, di halaman ini admin bantu anda dengan mendapatkan Panduan Sistem Saham yang tengah hot sekarang ini. Baca panduan ini sampai habis dan praktikkan apa yang diajar. In Sha Allah anda boleh berjaya macam mereka-mereka yang telah membaca panduan tersebut. Di halaman panduan tersebut disertakan sekali testimoni mereka yang telah menggunakan kaedah tersebut..

Testimoni Menarik Panduan Sistem Saham

Testimoni Menarik Panduan Sistem Saham


Biasanya mula-mula main saham memang susah nak pelajarinya tapi bila lama-lama pastinya anda dapat menguasainya Teknik Main Saham ini. Jadi, admin kongsikan sedikit testimoni rujukan tersebut.



Ramai pembaca dan peserta seminar sering mengadu kepada saya tentang ketiadaan panduan pelaburan pasaran saham dalam Bahasa Malaysia.

Berita baik! Saudara Khairul Ariffin sudah menyediakan panduan sedemikian menggunakan pendekatan analisa carta (technical analysis). Beliau sendiri mempunyai track record dan pengalaman pahit manis dalam dunia saham tempatan.

Peniaga saham individu sebenarnya mempunyai beberapa kelebihan berbanding dengan pengurus dana institusi kewangan. Di sinilahkekuatan isi kandungan ebook ini di mana Khairul menunjukkan bagaimana melakukannya langkah demi langkah.

Tidak pasti apakah perisian yang patut digunakan atau tiada wang bagi membeli perisian? Ebook ini memberikan beberapa sumber. Malahan penulis mengkhususkan satu bab di mana beliau mendedahkan rutin hariannya. Seolah-olah anda sedang bersembunyi di dalam biliknya mencatitkan apa yang dilakukan oleh pelabur individu profesional.

Tapi awas ebook ini bukan untuk tukang baca atas sofa. Cuma mereka yang sanggup mengorbankan sedikit wang untuk melabur betul-betul akan mendapat manfaat.


Sunthara Segar
RFP, Sijil Perancangan Kewangan Islam, BEng (Hons) UKM
Penulis Buku-buku  Kewangan , Pendidik Kemahiran Kewangan  dan Fasilitator Seminar Kewangan
www.suntharasegar.com

Ini antara testimoni tersebut..

Testimoni Menarik Panduan Sistem Saham


Kelebihan Panduan Sistem Saham


Melalui testimoni tersebut, apakah kelebihan panduan tersebut sampaikan ramai yang dapat untung dengan menggunakan teknik tersebut. Apa yang boleh admin katakan, ini strategi yang digunakan..

Antara strategi yang beliau gunakan, strategi "swing trading". Dimana, ia akan menyimpan sesuatu saham yang dibeli untuk jangkamasa 2-6 bulan. Tiada strategi T3 ataupun Intraday.. itu adalah hakikat yang perlu anda ketahui jika anda ingin menjana keuntungan yang besar di dalam pasaran saham. Strategi T3 ataupun Intraday, adalah kurang sesuai untuk pasaran saham di Malaysia. Kebanyakkan pelabur yang melakukan strategi T3 hanya mengikut bulat-bulat panduan yang diajarkan di dalam buku-buku tulisan "mat-mat saleh" di luar sana.. akibatnya..mereka akan untung sekali dan rugi 8 kali!..

Teknik yang digunakan pasti dapat membantu anda memilih saham yang memberi keuntungan. Mahu ikuti teknik tersebut, boleh ke halaman Panduan Sistem Saham ini..
 
0 Komentar untuk "Testimoni Menarik Panduan Sistem Saham"

Back To Top