Panduan Belajar Main Saham

Perkara Yang Dapat Diperlajari Dalam Pelaburan Saham

Perkara Yang Dapat Diperlajari Dalam Pelaburan Saham. Jika anda join pelaburan saham, sama ada masih baru atau orang lama, banyak perkara yang dapat diperlajari dalam selok belok pelaburan ini. Untuk mereka yang masih baru, tentunya banyak ilmu menarik yang dapat dihadam, kan. Seperti join seminar saham oleh DR Asri, join group saham, baca Panduan Pelaburan Saham dan sebagainya..

Perkara Yang Dapat Diperlajari Dalam Pelaburan Saham

Perkara Yang Dapat Diperlajari Dalam Pelaburan Saham


Melalui halaman ini, sedikit perkongsian dari admin bagi orang-orang baru yang tengah ghairah dalam perkara baru yang diperlajari tentang dunia saham ini. Apa yang dapat diperlajari ?

Pertama, cari ilmu

Yup.sememangnya ilmu itu penting. Dengan kurangnya elemen tersebut, pastinya anda akan membeli unit saham dengan membabi buta. Akibatnya kerugian. Jadi, anda kena mendalami imlu tersebut dengan menghadiri mana-mana seminar, forum, buku dan sebagainya. Admin boleh share satu panduan menarik dalam bahasa malaysia untuk mendalami ilmu tersebut iaitu Panduan Untungnya Saham ini..

Kedua, wang lebihan

Guna wang simpanan anda dan jangan berhutang dengan mana-mana pihak. Wang lebihan yang anda sanggup mengalami kerugian. Jika belum cukup untuk membeli saham, cuba la kumpul dahulu..

Jangan terburu-buru membuat jual beli saham..

Tiga, modal saham

Yang ini memang tidak sangka, ingatkan nak membeli saham memerlukan modal yang besar tapi ia sebaliknya. Cukup ada RM300 sudah dapat membeli mana-mana saham yang disukai. Sangat rendah bukan, tapi beli sikit untungnya pun sikit. Orang kata ia terpulang pada kewangan anda..

Perkara Yang Dapat Diperlajari Dalam Pelaburan Saham

 
Empat, semua orang boleh main saham

Semua golongan sesuai main saham tak kira tua muda janji anda keinginan mencari keuntungan dengan bermain saham. Sebab mereka tahu keuntungan yang diperolehi dari saham memang besar. Jadi mereka yang ada lebihan wang, dialu-alukan membuat pelaburan ini..

Lima, dokumen penting

Nak buka akaun CDF di mana-mana kaunter syarikat broker saham pilihan anda, pastikan membawa salinan kad pengenalan, penyata bank dan duit RM10 untuk urusan berdaftaran. Senang saja, kan..


Ini sedikit sebanyak yang dapat diperlajari sebagai orang baru dalam saham di Malaysia. Beli saham, untungnya pasti ada untuk orang yang berusaha. Anda boleh ke halaman Panduan Main Saham untuk untuk mengetahui kaedah bagaimana yang akan memberi keuntungan pada anda..

0 Komentar untuk "Perkara Yang Dapat Diperlajari Dalam Pelaburan Saham"

Back To Top